ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

ویدیو قهرمانی مصطفی جوادی در مسابقات وزنه‎‌برداری جهان | نماینده ایران در عربستان طلایی شد

  • کد خبر: ۱۸۳۷۳۳
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
  • ۲
ویدیو قهرمانی مصطفی جوادی در مسابقات وزنه‎‌برداری جهان | نماینده ایران در عربستان طلایی شد
وزنه‌بردار ملی‌پوش ایران با کسب دو طلا در دو ضرب و مجموع توانست عنوان قهرمانی وزنه‌برداری جهان در دسته 89 کیلوگرم را از آن خود کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در عربستان، امشب با برگزاری رقابت گروه A دسته ۸۹ کیلوگرم پیگیری شد و ۱۰ وزنه‌بردار به روی تخته رفتند.

میرمصطفی جوادی در حرکت یک ضرب با ثبت رکورد ۱۶۹ کیلوگرمی موفق به کسب جایگاه ششم یک ضرب شد، اما در حرکت دو ضرب توانست با مهار وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی مدال طلای دو ضرب را از آن خود کند.

جوادی در مجموع نیز توانست با رکورد ۳۸۴ کیلوگرم مدال طلای این دسته و قهرمانی جهان را از آن خود کند.

جوادی با رکورد ۳۸۴ کیلوگرم وارد رنکینگ ۱۰ نفره المپیک شد و سهمیه المپیک پاریس را در دست دارد. نماینده ایران سابقه نایب‌قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ را در کارنامه دارد و نفر سوم آسیاست.

تعداد بازدید : 785

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
0
0
زنده باد. شیرمرد. غیرت ایرانی رو نشون داد. دمش گرم
فرهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
0
0
درود بر تو
دل یک ملت رو شاد کردی
امیدوارم همیشه پرچم ایران بر بلندای آسمان باشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->